marți, ianuarie 13, 2009

Tiefer, tiefer, irgendwo in der Tiefe gibt es ein Licht...


("mai adanc, undeva in adancuri, exista o lumina")
Ascult Kate Bush lately, iar asta e din "Hello Earth" - o muzica destul de veche (anii 70-80), uitata si totusi foarte alambicata si interesanta, kinda brings chills up my spine. Si cred ca putini dintre cei care asculta Within Temptation sau Placebo stiu ca "Running up that hill" e compusa de ea.


M-am despartit de blog pentru ca am traversat o perioada mai grea, care a culminat cu hipertensiune, investigatii, tratament, mici depresii, ratacire, aplicare la LSE, respingere, iar un pic de depresie, ai mei care se despart.
Totusi..D. m-a dus la Paris cadou de Craciun, where he finally proposed, with a magically beautiful ring.

Am fost azi la un medic Ayurveda care mi-a spus ceea ce de fapt stiam oarecum - ca toate micile mele boli - hipertensiunea, migrenele si gastrita - au o cauza psihosomatica...zis foarte simplu, ma agit, iar eu nu sunt construita pentru asta. I'm an underwater thing, and I treaded into the fire.
Asa ca m-am apucat din nou de scris, de citit si de cantat singura prin casa (falsez ingrozitor).
It kinda brings balance back.

2 comentarii:

rox gunatilake spunea...

Nu mi-e deloc greu pentru tine. Pentru ca esti una dintre persoanele in care am incredere ca no matter how bad it goes, the sun's soon gonna shine.
Ma bucur foarte mult pentru voi doi.
Pentru tine si fredonatul prin casa. Pentru toate lucrurile atat de frumoase pe care le faci.
Pentru ca MERiti sa fii fericita!

Mer spunea...

multumesc :) nu credeam ca dupa o pauza asa de lunga mai merit sa ma citeasca cineva.
Si mie mi-a placut postul tau cu "de ce nu sunt blonda" and I agree with it.