vineri, februarie 27, 2009

Today, for some reason, I am happy...

Vinerea e o zi tare frumoasa. Ziua in care citesc blogurile pe care le urmaresc. Nu-s multe, dar in circa o saptamana se strang destule postari care ma inspira.
Iar azi am ascultat (din seria "pe repeat")...don't kick me..."Jai Ho" din coloana sonora a lui Slumdog Millionaire. I know, e o semi-manea..dar am o parte cat se poate de comerciala care se simte atrasa de muzica asta cu tenta orientala. Si imi place pentru ca e atat de optimista.
Cum spuneam, am senzatia aceea pozitiva ca toate piesele cad cum trebuie, si ca ceva bun se intampla. Daca as putea sa arunc o privire cateva saptamani mai incolo, sa vad...(Imi doresc un anumit job foarte mult - atat de mult incat ma intreb daca o sa-l iau, ce o sa imi doresc mai departe... - si sunt foarte curioasa daca senzatia asta de bine o sa se transforme si in realitate).

Otherwise, azi e soare deci coeficientul de bien-etre creste considerabil.
Trebuie sa primesc martisoare, flori si sa ma gandesc ce vreau de ziua mea.

In alta ordine de idei, am terminat de citit recent "Neverwhere", a lui Neil Gaiman, care e un geniu...Actiunea (foarte dark and broody) situata intr-o lume paralela, de sub Londra (London Below), cu protagonistii Door (o fata care poate deschide usi, oriunde, cu parul rosu si imbracata intr-o rochie de zdrente dantelate), Marquis de Carabas, personaj creat dupa chipul si asemanarea Motanului Incaltat, si preferatul meu, Old Bailey, care locuieste pe varful unei cladiri, creste pasari si e imbracat din cap pana in picioare in pene si puf. Ei fug prin catacombe de doi ucigasi platiti sa o prinda pe Door, stau de vorba cu ingerul Islington si cauta o cheie care sa deschida portile catre Rai. Desi are un happy-end rapid si previzibil, cartea e foarte vizuala si plina de un umor sardonic.

...si am mai gasit un site foarte interesant si ca de obicei with a dark twist:
http://www.enchanteddoll.com/

enjoy spring...

Niciun comentariu: