marți, octombrie 13, 2009

Synchronicity

Mi s-a intamplat o chestie tare interesanta azi dimineata.
In timp ce citeam cartea asta (pe care initial n-am prea putut-o suferi, dar m-am gandit ca ceva de invatat pentru mine trebuie sa fie in ea), am dat peste un pasaj care m-a facut sa ma opresc putin:
"Just remember that the antidote to fear is love."

De obicei ascult muzica la casti dimineata. Iar in secunda urmatoare, am auzit
"Will you choose fear?
Will you choose love?"

(undeva la 0:40)


Which reminds me -
ieri seara vorbeam cu Ruba (my coach) despre teama mea de a pleca din mediul corporatist si a face ce imi place in realitate. Despre ce mi-ar trebui ca sa ma simt safe, sa cred ca as putea sa ma autosustin din coaching.
So..right now I choose fear.

Dar am senzatia pregnanta ca ceva se intampla in jur, ca voi crea o schimbare. Iar sincronicitatea de azi dimineata imi da incredere. Si totusi cartea asta nu e chiar asa rea.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Aceasta tema este pur si simplu fara pereche:), este foarte interesant pentru mine:P Bravo !! vreau sa mai vad in continuare discutii pe tema asta!