miercuri, mai 06, 2009

insanity lurkes over the corner

Un post de jurnal, mai putin de blog.
Uneori mi se invalmasesc gandurile, in special dimineata, in drum spre munca. Se creeaza un zumzet in mintea mea. Incep sa scriu, in minte, ca sa trec pe hartie sau pe ecran, mai tarziu - dar odata ce intru pe usa de sticla, totul dispare. "Neatza." "Neatza." Sunt inca un pic pierduta. Apoi ma asez la birou si apas pe buton. Si totul se cristalizeaza, ingheata frumos si devine clar, business-like si incolor.
Ma gandesc ca lumea asta din mintea mea o sa-si ceara partea la un moment dat. O sa ma scufund complet in vise, desene, muzica, franturi de carti si imagini. Nu o sa mai recunosc pe nimeni si o sa stau toata ziua in pat, in semiintuneric. In fiecare dimineata simt cum imi aluneca un calcai in groapa asta pe care mi-o sap singura. Si cumva...imi doresc sa cad cu totul in ea, sa ma abandonez nebuniei care ma pandeste dupa colt. To the sweet insanity, sweet escape.

Niciun comentariu: