luni, octombrie 29, 2007

Work - between hell and whatever else there is

Ce inseamna un manager. Fie poate sa iti deschida drumuri, sa sparga bariere pentru tine si sa te scoata din orice rahat posibil, sau poate sa iti arate cat de tare e el si cum stie mai bine sa respecte procedurile. Pe care evident tu ar trebui sa pleci capul si sa le accepti, ca doar altii ca el le-au inventat si din moment ce tu nu esti in locul lui, n-ai dreptul sa judeci.
Cel mai trist e cand cel de deasupra ta este din categoria cea buna, iar cel care ia de fapt deciziile este din cea din urma.

Dar in fine. Azi pe metrou in drum spre birou (I love metroul - imi da un ragaz de introspectie rapida in fiecare dimineata) mi-am dat seama ca pastrarea sanatatii mele mintale presupune altceva. Nu sa ma stradui sa pastrez un pic de timp pentru mine si lumea mea fantasmagorica, printre picaturi. De fapt sa traiesc in ea, asa cum imi doresc de fapt, si sa o aduc cu mine...in fond, munca mea e o modalitate de a-mi castiga existenta. Sa fiu un pustnic pe o insula inconjurata de ape ar fi cam plictisitor.
Evadarea IN cotidian este cu mult mai interesanta.

Niciun comentariu: