miercuri, iulie 23, 2008

Other men's beds

A sort of friend mi-a spus recent pe un ton foarte amar ca o casnicie ar trebui sa fie precedata de experiente anterioare. Ca marrying your highschool sweetheart e un pas sigur spre destramare, data fiind lipsa de maturitate emotionala. Din pacate stiu mai multe exemple de cupluri divortate sau despartite, pe motivul asta.

Ma gandesc ca dintre toate grijile, asta nu ar putea disparea. Ca e ceva dat, nu ai cum sa schimbi trecutul. Daca ai avut relatii trecute poti sa le lasi deoparte, sa inveti ce ai de invatat si sa te concentrezi pe prezent. Dar daca nu ai avut...ghimpele ramane acolo, intrebarea "Dar oare cum o fi cu altcineva?". E o lipsa pe care nu ai cum sa o umpli decat aruncand la gunoi aceasta lunga prima iubire.

Am raspuns ca oricum acesti cativa ani de fericire nu are cum sa ti-i ia nimeni. Nu ma voi casatori din inertie. Stiu ca am una din cele mai frumoase relatii pe care le-am vazut, si ca aerul din jurul nostru devine "fluffy", dupa cum mi-a spus Darwi.
Si am mai spus ca, anyway, daca ma pocneste dorinta, pot oricand sa aranjez un threesome :).

Niciun comentariu: