vineri, iulie 04, 2008

Other people's words


O explozie de cuvinte in jurul meu. Ma scufund in vocile voastre..oh you young people younger than me more alive than me.
Alex, Rox, Vick, Alma, Beb, Mo... so far from me and yet so close :)

O noua tema recurenta in visele mele. The night garden - e o gradina (promit sa o pictez si sa o pun aici - tema pentru week-end-ul asta) luminata de un felinar, intr-un oras. Ajung acolo doar noaptea. Am fost de doua ori. (N.A. Locurile din vise nu sunt inspirate din realitate - ele exista ca o lume paralela in care aterizez din cand in cand)...a doua oara intr-o masinuta, foarte fericita ca sunt aproape de ea, de acel loc pe care mi-l imaginez ca pe un Kensington Garden in care nu am fost dar cred ca seamana cu Cismigiul...merg pe stradute cu sens unic si ma invart in cerc, fara sa ajung la ea.

Acum citesc Ray Bradbury - Omul ilustrat. Quite scary prima poveste cu copii care isi ucid parintii in camera holografica. Reminds me of Ian McEwan - Gradina de ciment.
Ascult Coldplay - Strawberry Swing categoric cel mai bun cantec.
Am intrat in diverse interviuri fara sa am perspective de a pleca din tara - cel putin pentru moment.
Un weekend de mers la mare, canicular. Stau cu bunica cateva zile, dorm savuros cate 9 ore pe noapte in vechiul meu pat. Totusi nu e de ajuns. too damn tired.

Bogdan E - "daca o sa innebunesti intr-adevar, o sa te crezi Alice in Tara Minunilor". Yes please, cu ciorapi in dungi alb-negre.

2 comentarii:

alexandra spunea...

Ciao Mer! Frumos loc! Spatiul tau e ca o metoda decorativa japoneza..e plin de flori..de o eleganta..decenta. pentru unii e arta pentru unii e stil de viata, e echilibrat, dar usor trist, si fragil. Sa tot scrii de carti, mi-ai dat tema pentru vacanta! :)te pup

rox gunatilake spunea...

Eu stiu mereu de tine, te admir mereu...Observ ca tu scrii din 2006 pe blog si eu nici n-as fi crezut...am mult de recuperat zilele astea:). Am sa te citesc, savurez, respect tare mult si nu - nu te-am uitat, cum sa te uit?:)
Rox.