luni, iulie 28, 2008

Surescitare mentala

Mi-am dat seama de ce eram atat de plina de energie in dimineata aceea de marti. E vorba de muzica - Coldplay si de scufundarea mea in Atonement.

Death & All of His Friends are o linie melodica ascendenta si triumfala intr-un fel
"No I don't wanna battle from beginning to end
I don't wanna cycle recycle revenge
I don't wanna follow Death and all of his friends"

Altfel, mintea mea lucreaza febril - visez infricosator de mult si de profund. Un sat/orasel din muntii Chinei, in plin razboi. In aceeasi noapte m-am intors acolo si incercam sa-i demonstrez cuiva ca e vorba de acelasi loc, desi padurea era verde si muntele inalt acoperit de nori. But I've been here before...

Usoare pierderi de memorie. OK, o sa traiesc in continuare, insa toate simptomele duc catre un surmenaj mental...de la ce oare, ca nu mi-am tocat mintea acum mai mult decat alte dati. Poate doar cu alte lucruri (vise, carti, scris, desenat, gandit planuri, scheme de viata, niveluri neurologice).

Iar ca sa incoroneze frumos ziua de ieri - un tip a carui viata as vrea sa o traiesc:

2 comentarii:

Anonim spunea...

Era asa de mult rosu aici ca am simitit nevoia sa scriu si sa colorez cu putin albastru...
luv,
pox

Mer spunea...

mi-am schimbat setarile de culoare :) ajuta la ceva?