miercuri, iunie 17, 2009

New toys and triple lives

M-am gandit sa mai dau de veste cititorului meu unic...sau sunt mai multi, oare, in afara de mine insami?
Criza mea de varsta de sfert se prelungeste. In a desperate attempt to defy my past, m-am gandit sa o iau pe un alt drum. M-am inscris la o scoala de coaching. Deocamdata e interesant, citesc o gramada de materiale, am intrat pe forumuri cu zeci de "Hi from Alabama!" "Hola from Spain!" si oameni cu preocupari altruiste de dezvoltare a altora. Un pic sariti de pe fix, probabil, asa ca mine.

M-am gandit ca mi-ar placea sa am sapte vieti paralele.
Una in care sa pictez, sa am o casa pe malul unui lac, un catel si sa mor ucisa intr-o noapte fara luna, si sa mi se investigheze moartea, fara succes.
Una in care sa fiu fashion designer, sa traiesc la New York si la Paris, sa beau prea mult si sa ma inscriu intr-un centru de dezalcoolizare. Sa am un loft pe acoperisul unei cladiri, prin care sa vad cerul albastru. Atunci cand sunt sober, desigur.
Una in care sa am o casa la tara, o viata simpla si prieteni multi, copii, animale si o familie mare.
Una in care sa imi iau rucsacul in spate si sa colind prin lume, facand poze si scriind despre oameni. Cam ca Jonathan Harris de la TED.
Una in care sa fiu corporatista si sa urc, plina de ambitie, scara ierarhica dintr-o mare companie. Sa am cercuri sociale largi de business people si o agenda foarte foarte incarcata, pentru ca sunt o persoana importanta. Deja m-am cam plictisit de viata asta.
Nu cred ca mi-au iesit chiar sapte, dar in mod cert sunt mai multe decat poate duce un om simultan.

A doua jucarie recenta e blogul de gatit al lui Mazilique http://chez-mazilique.blogspot.com/. (habar n-am cum se insereaza direct linkul in blog). Mi-am luat si Good Food de luna asta si am reintalnit mancarea delicioasa de legume pe care am gustat-o in weekend la niste prieteni, la un gratar sub frunza de vita dintr-o curte din Brasov. Aaah, the simple life.

Niciun comentariu: